Hva skal du være, hvordan skal du gjøre det og for hvem?
Temakvelden hjelper deg å forstå kunders kjøpsadferd slik din bedrift kan utvikle hensiktsmessige markedsstrategier. Kurset gir innsikt i kjøps- og beslutningsprosesser, segmentering, posisjonering, produktutvikling og markedskommunikasjon. Du vil bli introdusert til flere nyttige markedsføringsverktøy. Kurset er praktisk rettet med mange gode eksempler.
Innhold:
Introduksjon til markedsføring
De viktige valgene: produkt-marked-posisjonering
Hvordan gjennomføre en markedsundersøkelse?
Gjennomgang av de ulike elementene i Markedsføringsmixen:
Produktet
Pris
Plass (salgskanal)
Påvirkning
Sted: Nordre Follo Rådhus
Økt utløpt
Logg inn igjen. Innloggingssiden vil åpnes i en ny fane. Etter at du har logget inn kan du lukke den og gå tilbake til denne siden.